Min helg.

Allmänt
Hejsan allihopa! Ledsen att jag itne har uppdaterat något på ett bra tag men har bara haft så mycket att göra.
Nu i helgen har jag varit med min flickvän, och jag kom på en oerhört viktig sak! Jag är gravid igen, och hoppas på att det går bättre denna gången än sist. I helgen städade jag också bort alla Elliots saker och la dom på ett ställe som bara jag vet om! Så jag kan gå dit när jag vill och titta på hans saker när jag vill! Mitt liv blir bara bättre och bättre. Vet inte vad jag ska säga. Sjuk har jag blivit också, känns ju si sådär jätte bra. Detta blir bara ett snabb inlägg för jag måste iväg, ska till min farmor och äta lite. Men jag kommer tillbaka snart! Ha't bra!

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 JuliiaLiinneaKarlsson:

skriven

Jätte bra blogg och jag önskar dig/er all lycka nu under denna graviditet! Kram <3

Svar: TACKAR<3
Dominique Ledin